суботу, 9 квітня 2016 р.

НІК ВУЙЧИЧ У КИЄВІ ЗАГОВОРИВ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ

  Легендарний австралійський тренер Нік Вуйчич під час виступу в Києві зізнався в любові українською мовою.
      Зі сцени НСК “Олімпійський” Вуйчич сказав українцям: “Я тебе люблю”.
   Прямо зараз. Всім, хто в Україні. Я вас люблю! Знайте, що цей захід організували українці, проспонсорували українці, щоб допомогти українцям. Продовжуйте любити один одного, підтримувати один одного. І я чекаю нашої наступної зустрічі”, — завершив виступ Нік.
    Тисячі українців на прохання ведучого “запалили” свої телефони і ліхтарі, щоб подякувати Нікові за мотивацію і натхнення.
    Нік Вуйчич приїхав в Україну вперше. Він дав прес-конференцію для українських журналістів, на яку приїхав у вишиванці й розповів, що мріє якось привезти свою кохану дружину в Україну.
  “Я дуже люблю свою дружину. За неї я готовий померти. Я мрію якось привезти свою дружину в Україну”, – зізнався Вуйчич.
   Організатор приїзду Ніка Вуйчича Ольга Резнюк розповіла, що в неї було кілька мотивацій, щоб привезти Вуйчича в Україну: професійна, особиста й бажання показати інвалідам, які постраждали під час АТО, що життя не закінчується.
    Нік також багато говорив про важкий період для України.
http://lovelylife.in.ua/zirky/nik-vujchych-v-kyyevi-zagovoryv-ukrayinskoyu-movoyu.html#

Немає коментарів:

Дописати коментар